1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. مرکز تعمیر یخچال و ساید مابه آمریکایی در شیراز

مرکز تعمیر یخچال و ساید مابه آمریکایی در شیراز

مرکز تعمیر یخچال مابه در شیراز

از آنجا که یخچال در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارد ، باید در اسرع وقت و به دست متخصصان تعمیر شود، اما نه به این معنا که به سراغ تعمیرکارانی برویم که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را نداشته باشند. مابه یکی از برند های یخچال و از زیرمجموعه های شرکت بزرگ جنرال الکتریک می باشد می باشد که مثل تمامی برند ها ممکن است با خرابی و مشکل مواجه شود. اگر شما نیز در شهر زیبای شیراز و یا استان فارس زندگی میکنید می توانید جهت تعمیر یخچال مابه در شیراز با شماره 09179179092 تماس حاصل نمایید تا تعمیرکاران ما در اسرع وقت خودشان را به منزل یا محل کار شما برسانند.

 

کمی درباره برند مابه

در سال 1946 این شرکت در پایتخت مکزیک شروع به کار کرد و تا سال 1950 میلادی در زمینه تولید میز و صندلی و مبلمان آشپزخانه فعال بود ، اما از سال 1950 به بعد فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه شروع کرد.

برای تولید در بازار آمریکا این شرکت در سال 1986 با شرکت جنرال استیل قرارداد همکاری نوشت. این توافق راه این شرکت را برای ورود به بازار آمریکا هموار کرد.

یخچال مابه هر ساله به کشورهای مختلفی صادرات دارد و یکی از برندهای با کیفیت و معروف در زمینه یخچال به حساب می آید. تعمیر یخچال مابه در شیراز به صورت تخصصی از جمله خدماتیست که توسط تکنیسین های مجرب ما در مجموعه خدمات کوشا انجام می شود.

 

پیشگیری از خرابی یخچال

در نظر داشته باشید که در زمینه نگه داری یخچال ، اگر یک سری نکات را رعایت نمایید ، کمتر به تعمیر یخچال نیاز پیدا خواهید کرد:

  • حتما محافظ استاندارد برق برای یخچال خود تهیه کنید.
  • هر چند وقت یک بار ، با خاموش کردن یخچال فریزر برفک های آن را از بین ببرید.
  • یخچال را در برار نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.
  • یخچال را کنار وسایل گرمایشی از جمله شوفاژ ، آبگرمکن و اجاق گاز قرار ندهید.
  • این نکته را مد نظر داشته باشید که یخچال با دیوار فاصله داشته باشد.
  • اگر یخچال شما دچار یخ زدگی شده است ، به هیچ وجه از چاقو و یا هر وسیله نوک تیز دیگری برای جدا کردن یخ ها استفاده نکنید.
  • وسایل سنگین را بر روی یخچال قرار ندهید.
  • وقتی هنوز مواد غذایی گرم هستند ، آن ها را درون یخچال قرار ندهید. ابتدا اجازه دهید که در فضای آشپزخانه به دمای اتاق برسند و بعد آن ها را درون یخچال قرار دهید.
  • در مواقعی که برای مدت کوتاهی به سفر یا از خانه بیرون می روید ، ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم کنید تا موتور کمپرسور یخچال کم تر کار کند.

خرابی یخچال مابه

مشکلات عمده در زمینه تعمیر یخچال مابه آمریکایی در شیراز

  • کمپرسور یا موتور یخچال مابه کار نمی کند
  • یخچال یخ سازی نمی کند
  • یخساز یخ بیرون نمی دهد
  • آبریز دستگاه چکه می کند یا آبریز آب نمی دهد
  • صفحه نمایش یخچال روشن نمی شود
  • دستگاه گاز ندارد
  • صدای غیرطبیعی و زیاد یخچال مابه
  • دیواره دستگاه به شدت داغ می شود
  • فریزر برفک می زند
  • یخچال بوی بدی می دهد
  • لاستیک دور درب یخچال چسبندگی ندارد
  • یخچال خنک نمی کند
  • نشت آب از زیر یخچال مابه

در بالا عمده ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال های مابه به وجود بیاید را به اختصار ذکر کردیم. در صورتی که یخچال شما با هر یک از موارد بالا یا غیر از این موارد روبرو شد، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

 

قیمت تعمیرات یخچال

جهت مطلع شدن از هزینه تعمیرات یخچال نیاز است که تعمیرکاران ما هنگام اعزام به محل شما ، بعد از تشخیص عیب و ایراد یخچال ، هزینه دقیق را به شما اعلام کنند.

اما هنگام تماس تلفنی با تعمیرکاران ما شما می توانید با ذکر مشکلاتی که برای یخچال ظاهر شده است ، یک هزینه تقریبی را از کارشناسان ما سوال کنید تا بعد از بازدید حضوری از قیمت دقیق مطلع شوید.

قیمت تعمیرات یخچال مابه

خدمات ما در زمینه تعمیر یخچال مابه در شیراز

 

تعویض فیلتر یخچال یا ساید مابه

یخچال مابه یک فیلتر بیرونی در پشت دستگاه و یک فیلتر در داخل دستگاه دارد که هر 6 ماه یکبار نیاز به تعویض دارند.

تعویض دیرتر از موعد فیلترهای آب می تواند موجب عدم یخ سازی ، خراب شدن شیر برقی یا پارگی شلنگ های آب متصل به یخچال و بروز بوی بد در آبریز شود.

 

تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی یخچال مابه در شیراز

برد الکترونیکی یخچال جزو مهم ترین قطعات یخچال به حساب می آید و مانند مغز یک انسان عمل می کند. در نتیجه تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه می باشد.

به دلیل نوسانات برقی و یا شستن یخچال ممکن است برد الکترونیک یخچال خراب شود. که در این صورت با تعمیر و یا در برخی موارد تعویض برد اصلی مشکل رفع می شود. برای جلوگیری از بروز خرابی برد اصلی از محافظ برق استفاده کنید.

 

تعویض فن کندانسور یخچال مابه

فن کندانسور در یخچال مابه در کنار موتور و در پشت دستگاه تعبیه شده و وظیفه خنک کردن کندانسور و موتور یخچال را بر عهده دارد. در اولین فرصت فن معیوب باید تعویض گردد تا موجب آسیب دیدن موتور یخچال مابه نشود.

 

بررسی فن های داخلی یخچال مابه

یخچال مابه یک فن در قسمت فریزر و یک فن در قسمت یخچال دارد که وظیفه منتقل کردن سرما به بخش های مختلف کابین را بر عهده دارند.

فن های داخل در دو نوع AC و DC می باشند که برای هر دستگاهی باید فن متناسب با آن دستگاه جایگزین شود.

 

تعمیر یا تعویض موتور یخچال مابه در شیراز

یخچال مابه دو نوع کمپرسور دارد که در یخچال های قدیمی تر از کمپرسورهای پیستونی و در یخچال های جدید از کمپرسورهای اینورتر مابه با مصرف برق پاین تر استفاده شده است.

برای تعویض کمپرسور به شارژ گاز دستگاه و انجام جوشکاری نیاز می باشد. در نظر داشته باشید که در بسیاری از تعمیرگاه های غیرمجاز از کمپرسور برندهای مختلف برای تعویض استفاده می کنند. شما کاربران عزیز با تماس با مرکز تعمیرات خدمات کوشا می توانید کمپرسور فابریک دستگاه خود را تهیه نمایید.

تعمیر یا تعویض موتور یخچال مابه در شیراز

شارژ گاز یخچال یا ساید مابه

یکی از اساسی ترین و مهم ترین تعمیرات مربوط به یخچال مابه شارژ گاز آن می باشد که باید در انجام این کار از تجهیزات استاندارد و متناسب استفاده و این کار باید با دقت خاصی انجام شود. به این دلیل که در صورت وجود کوچک ترین نشتی و یا کم یا زیاد بودن مقدار گاز شارژ شده دستگاه بازدهی مناسبی نخواهد داشت.

گاز یخچال به دلیل برخورد یک جسم خارجی به لوله ها و یا پوسیدگی لوله های داخلی ممکن است نشت پیدا کند. همان طور که می دانید نشت گاز یخچال باعث از دست رفتن سرمای دستگاه و آب شدن مواد غذایی خواهد شد.

برای شارژ گاز یخچال مابه ابتدا به نشت یابی و رفع ایراد محل نشت گاز نیاز می باشد و بعد از آن باید اقدام به شارژ گاز یخچال نمود. شما کاربران عزیز با تماس با مرکز تعمیر یخچال مابه در شیراز ، می توانید یخچال خود را مانند روز تحویل بگیرید.

 

تعمیر یخ ساز یخچال مابه

یخ ساز یخچال مابه می تواند 50 قالب یخ در طول شبانه روز را تولید کند. ممکن است یخ ساز دستگاه به دلیل خرابی موتور یا سنسور یخساز و یا قطع بودن آب متوقف گردد. در مرکز تعمیر یخچال مابه در شیراز ما برای تعمیر یخ ساز از قطعات فابریک برای هر مدل استفاده می کنیم.

 

سرویس سالیانه کندانسور یخچال مابه آمریکایی

کندانسور یخچال مابه در کنار موتور و در پشت دستگاه تعبیه شده است و به دلیل وجود فن امکان جذب گرد و غبار بر روی این قطعه وجود دارد. به این ترتیب کندانسور به سرویس سالیانه نیاز دارد تا باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

 

تعویض شیر برقی یخچال مابه

وظیفه شیربرقی یخچال مابه رساندن آب به آبریز و یخ ساز یخچال می باشد که به صورت الکترونیکی و با فرمان از برد دستگاه عمل خواهد کرد. در نظر داشته باشید در صورتی که آبریز یا یخ ساز درست عمل نکنند ، باید شیر برقی تعویض گردد.

 

سال ها تجربه و دانش فنی حاصل از هزاران تعمیر موفق انواع یخچال و همچنین تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال، همواره رضایت مشتریان ما در زمینه تعمیر یخچال مابه در شیراز را در پی داشته است. تعمیر انواع یخچال های برند مابه از جمله یخچال ساده، فریزر ساده، یخچال فریزر درب از بالا و پایین، ساید بای ساید و … توسط متخصصین با تجربه خدمات کوشا در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شوند. کافیست با ما تماس بگیرید.

نوشته قبلی
تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز و استان فارس
نوشته بعدی
تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست