1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری و پر استفاده منزل و محل کار محسوب می شود به طوری که نمی توان خانه ای را بدون یخچال فریزر تصور کرد و خراب شدن آن حتی برای مدت زمان کوتاهی می تواند موجب از بین رفتن مواد غذایی و ضرر مالی زیادی شود. انواع مختلفی از یخچال های جنرال الکتریک در بازار موجود می باشند که خرابی و مشکل برای هر مدل با مدل های دیگر فرق دارد ، در نتیجه یک تعمیرکار آموزش دیده و با تجربه باید به تشخیص و رفع مشکلات انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک آگاه باشد. البته ناگفته نماند که امروزه موتور های یخچال جنرال الکتریک کیفیت بسیار بالایی دارند و همین امر موجب عدم تعمیرات مکرر در آن ها گردیده است. خدمات کوشا به عنوان مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز با بهره‌گیری از تعمیرکاران کارآزموده و متخصص در برند جنرال الکتریک و استفاده از قطعات اورجینال و اصل و ارائه فاکتور بعد از تعمیر و سرویس یخچال جنرال الکتریک ، اطمینان مورد نیاز شما را برای بهره‌گیری از خدمات ما فراهم کرده است.

 

یخچال جنرال الکتریک ساخت کجاست؟

در سال 1892 شرکت جنرال الکتریک فعالیت خود را در شهر بوستون آمریکا آغاز کرد. این شرکت هیچ محدودیتی برای فروش محصولات قرار نداده است و تمامی محصولات خود را به سر تا سر دنیا صادر می کند.

تولیدات این شرکت به لوازم خانگی محدود نمی‌شود و در زمینه ساخت محصولات پزشکی ، موتورهای الکتریکی ، موتورهای هواپیمایی ، توربین‌های بادی بزرگ و نرم ‌افزارهای کامپیوتری نیز در حال فعالیت می باشند. در نتیجه تنوع در تولیدات گسترده ، بیان گر حساسیت خطا ناپذیر و کیفیت بالای محصولات این شرکت می‌باشد.

 تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک

توصیه مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز برای جلوگیری از خرابی یخچال شما:

  • محل قرار گیری یخچال باید تراز و صاف باشد
  • به هیج عنوان غذای گرم را در داخل یخچال نگذارید
  • درجه ترموستات یخچال را بعد از اتصال آن به برق ، روی متوسط تنظیم نمایید
  • از یک ترانس یا محافظ برای یخچال خود استفاده کنید
  • فیلتر آب و هوا یخچال را در زمان مشخصی تعویض کنید
  • یخچال‌ خود را در مجاورت وسایل گرمایشی و حرارت ‌زا قرار ندهید
  • یخچال را با فاصله حداقل ۲ سانتی‌ متر با طرفین آن قرار دهید
  • بدون درپوش ، مواد غذایی را در داخل یخچال قرار ندهید
  • یخچال را در هنگام نظافت از برق بکشید
  • هنگامی که برای مدت زمان کمی خانه را ترک می‌کنید یا می خواهید به مسافرت بروید ترموستات یخچال را بر روی درجه کم تری تنظیم نمایید.

 

مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک :

مشکلاتی که عموما برای یخچال جنرال الکتریک ایجاد می شود و کاربران با مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز تماس میگیرند، متعدد هستند. در ادامه به چندین مورد از این خرابی ها اشاره می کنیم.

  • موتور یا کمپرسور یخچال جنرال الکتریک کار نمی کند
  • یخچال خنک نمی کند
  • آبریز دستگاه چکه می کند یا آبریز آب نمی دهد
  • دیواره دستگاه به شدت داغ شده است
  • فریزر برفک می زند
  • یخچال بوی بدی می دهد
  • لاستیک دور درب یخچال چسبندگی ندارد
  • دستگاه یخ سازی نمی کند
  • یخ ساز یخ بیرون نمی دهد
  • صدای غیر طبیعی و زیاد یخچال جنرال الکتریک
  • صفحه نمایش یخچال روشن نمی شود
  • دستگاه گاز ندارد
  • نشت آب از زیر یخچال
  • و موارد دیگر…

در صورتی که هر یک از موارد بالا یا هر مشکل دیگری برای دستگاه شما پیش آمد کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سوی شما اعزام شوند.

 

برخی از خدمات مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

 

تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یک فیلتر بیرونی در پشت دستگاه و یک فیلتر در داخل دستگاه دارد که هر 6 ماه یکبار به تعویض نیاز دارند.

در نظر داشته باشید که تعویض دیرتر از موعد فیلترهای آب یخچال می تواند باعث عدم یخ سازی ، بروز بوی بد در آبریز ، خراب شدن شیر برقی یا پارگی شلنگ های آب متصل به دستگاه شود.

 

تعویض موتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک دو نوع کمپرسور دارد. در یخچال های قدیمی تر از کمپرسورهای پیستونی و در یخچال های جدید از کمپرسورهای اینورتر با مصرف برق کم تر استفاده شده است. برای عوض کردن کمپرسور یخچال جنرال الکتریک نیاز به شارژ گاز دستگاه و انجام جوشکاری می باشد.

در نظر داشته باشید که در بسیاری از تعمیرگاه های غیر مجاز از کمپرسور برندهای مختلف برای تعویض استفاده می کنند. اما شما کاربر عزیز با تماس با خدمات کوشا به عنوان مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز ، کمپرسور فابریک یخچال خود را دریافت خواهید کرد.

تعویض موتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض فن کندانسور

فن کندانسور در یخچال جنرال الکتریک در پشت دستگاه و در کنار موتور تعبیه شده است و وظیفه خنک کردن موتور و کندانسور یخچال را بر عهده دارد.

فن معیوب باید در اولین فرصت عوض شود و تاخیر در تعویض فن ، موجب آسیب دیدن موتور می شود.

 

تعویض و نصب فن داخلی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یک فن در قسمت فریزر و یک فن در قسمت یخچال دارد که وظیقه منتقل کردن سرما به بخش های مختلف کابین را بر عهده دارند.

فن های داخل در دو نوع AC و DC می باشند که برای هر یخچالی باید فن متناسب با آن یخچال جایگزین شود. خرابی فن این مدل یخچال ها بسیار مشاهده شده و امری اجتناب ناپذیر است. در مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز موتور فن فابریک متناسب با مدل یخچال خودتان برای شما نصب می شود.

 

شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک

گاز یخچال به دلیل برخورد یک جسم خارجی به لوله ها و یا پوسیدگی لوله های داخلی ممکن است نشت پیدا کند. نشت گاز یخچال باعث از بین رفتن سرمای یخچال و آب شدن مواد غذایی می شود. در ابتدا برای شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک به نشت یابی و رفع مشکل محل نشت گاز نیاز می باشد و بعد از آن باید اقدام به شارژ گاز یخچال نمود.

شارژ گاز یخچال یکی از اساسی ترین و مهم ترین تعمیرات مربوط به یخچال می باشد که باید در انجام این کار از تجهیزات استاندارد و متناسب استفاده شود و نیاز به دقت دارد، زیرا در صورت وجود کوچک ترین نشتی و یا کم یا زیاد بودن مقدار گاز شارژ شده دستگاه بازدهی مناسبی نخواهد داشت.

شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخ ساز یخچال جنرال الکتریک

یخ ساز یخچال جنرال الکتریک باید قابلیت تولید 50 قالب یخ در طول شبانه روز را داشته باشد. ممکن است یخ سازی یخچال به دلیل خرابی موتور یا سنسور یخساز و یا قطع بودن آب متوقف گردد.

در خدمات کوشا مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز برای تعمیر یخ ساز از قطعات فابریک برای هرمدل استفاده می شود.

 

تعویض شیر برقی یخچال جنرال الکتریک

وظیفه شیر برقی یخچال رساندن آب به یخ ساز و آبریز یخچال می باشد که با فرمان از برد دستگاه به صورت الکترونیکی عمل می کند. در صورتی که یخ ساز یا آبریز درست عمل نکند شیربرقی باید توسط متخصصان تعویض گردد.

 

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک

برد الکترونیک یخچال به دلیل شستن یخچال و یا نوسانات برقی ممکن است خراب شود. در این صورت با تعویض و یا تعمیر برد اصلی مشکل برطرف می شود. برای جلوگیری از بروز خرابی برد اصلی بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.

برد الکترونیکی مانند مغز یک انسان عمل می کند و جزو مهم ترین قطعات یخچال محسوب می شود. در نتیجه برای تعمیر این قطعه تخصص ویژه در حوزه الکترونیک نیاز می باشد.

مهندسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز با توجه به شناخت المان های مرتبط با این قطعه و تجربه طولانی اقدام به تعمیر برد الکترونیک نموده و اگر نیاز به تعویض برد بود ، مرکز ما در اجرای این امر مهم از قطعات اورجینال استفاده خواهد کرد.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک

ارور HRS یخچال جنرال الکتریک

ارور HRS رایج ترین ارور در یخچال های جنرال الکتریک می باشد که بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

زمانی که این ارور را مشاهده می کنید یخچال به هیچ وجه کار نخواهد کرد و فقط لامپ های داخل و LED آن روشن می شود.

زمانی که این ارور را مشاهده می کنید ، برد الکترونیکی اصلی یخچال (Main Board) با مشکل مواجه شده است. در 90% موارد برد الکتریکی اصلی دچار سوختگی خواهد شد.

در صورتی که ارور HRS را بر روی نمایشگر مشاهده کردید ، هرچه سریع تر یخچال را از برق بیرون بکشید.

 

زمانی که ارور یا کد خطا HRS رخ می دهد در کل 2 حالت وجود دارد:

  • تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض برد الکترونیکی

در بیشتر موارد ارور ذکر شده قابل تعمیر است و به تعویض برد اصلی یخچال نیازی نمی باشد. در نظر داشته باشید که تعویض کامل برد اصلی یخچال هزینه زیادی دارد زیرا یخچال جنرال الکتریک یک برند آمریکایی می باشد و به خاطر تحریم ها قطعات زیادی از این یخچال به فراوانی در بازار یافت نمی شود.

 

با ما در تماس باشید

اگر برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود به کمک نیاز دارید متخصصان با تجربه و حرفه ای ما در نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک می کنند تا مشکل دستگاه شما برطرف شود.

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز از جمله سرویس ، نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و یا با ما در تماس باشید. 09179179092

نوشته قبلی
مرکز تعمیر یخچال و ساید مابه آمریکایی در شیراز
نوشته بعدی
تعمیر یخچال سیار شیراز – تعمیر یخچال در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست